вівторок, 11 червня 2024 р.

Н. БОРОВИК. СПОГАДИ ДИТИНСТВА

  

Я народилась в одноповерховому будинку по вул. Московській, 50, який був побудований генералом Габіхом 150 років тому. Він був розташований навпроти військового училища звязку.

На превеликий жаль я знала свого батька по фотографіях і розповідях своєї мами і старшої сестри. Як і багато родин мати отримала повідомлення, що батько зник безвісті і ми всі чекали його повернення кожного дня. Про те, що батько загинув я дізналась з «Книги памяті», що зберігається у Національному музеї історії України у Другій світовій війні лише у 1995 році і тільки тоді ми дозволили собі його помянути як водиться.

Пам’ятаю передноворіччя 1947 року. Ми з братом виготовляли паперові іграшки для ялинки, сестра була у школі, мама прибирала кімнату і раптом стук у двері.

Ми, діти, весь час чекали якогось дива і воно сталося. На порозі стояли чоловік і жінка з великими кульками – це були співробітники КАДІ. «Ми ваші шефи» - сказав чоловік, а жінка подивилась на нас і швиденько поклала на стіл подарунки: цукерки, яблука, горіхи. Ми дивились і не могли повірити, що все це нам. Чоловіка звали Буткевич Георгій Георгійович, це я дізналась значно пізніше, коли сама прийшла в КАДІ навчатись і працювати. На превеликий жаль хто була та жінка я так і не дізналась.

Із тих пір профспілкова організація ВНЗ дійсно постійно піклувалась про нас. Це була і грошова допомога, і забезпечення дровами, і виділення нам путівок до піонерського табору «Ясний», і запрошення на новорічну ялинку, що влаштовували для дітей співробітники.

Тоді я аж ніяк не могла передбачити, що ця зустріч є початком моєї дороги до нашого університету, з яким повязано все життя моє і моєї сім'ї – навчання, праця, творча робота, виховання студентів, багато друзів.

Тож, хочу підкреслити, що моє життя, з самого дитинства, тісно повязане з транспортним університетом, або, як тоді він називався КАДІ.

Н. Боровик, професор кафедри «Менеджмент та підприємництво».

Автодорожник № 7, 2004.

Немає коментарів:

Дописати коментар